Інклюзивне навчання- рівне навчання з доступним середовищем для усіх. Освіта - невід'ємне право людини. Особливе місце в системі вітчизняної освіти займають діти з обмеженими можливостями. Питання забезпечення життєдіяльності дітей цієї категорії визначені в багатьох нормативно-правових актах України.

Маючи рівні права на освіту, розвиток, участь у житті суспільства - в реальному житті діти з обмеженими можливостями нерідко позбавлені можливості реалізувати ці права.

Основне завдання, що стоїть перед державою і суспільством, відносно таких дітей, - створення умов і надання допомоги в їх соціальній адаптації, підготовці до повноцінного життя в суспільстві.

Досвід зарубіжних країн показує, що створення доступних шкіл і сумісне навчання (включене або інклюзивне, інтегроване) сприяє соціальній адаптації дітей з особливими потребами, їх самостійності і незалежності, а найголовніше – змінює громадську думку щодо осіб з інвалідністю, формує відношення до них як до повноцінних людей, учить більш толерантному ставленню, повазі до інших людей.

Відповідно до П. 1 ст. 23. Конвенції ООН про права дитини від 20.11.1989 р., ст. 53 Конституції України. «Кожен має право на освіту, статті 3 п. 2,6 Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 р., статті 19. Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 р., постановою від 01.08.2012 р. № 706 Кабінету Міністрів України про державну цільову програму «Національний план дій з реалізації Конвенції про права інвалідів» на період до 2020 року та з метою забезпечення реалізації прав і задоволення потреб дітей з інвалідністю в отриманні освітніх послуг, поліпшення умов їх життєдіяльності, забезпечення безперешкодного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів соціальної інфраструктури та на виконання вимог Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» у Марганецькій гуманітарній гімназії ім. Т. Шевченка Марганецької міської ради Дніпропетровської області створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі й дітей з інвалідністю. На базі закладу освіти функціонує інклюзивно-ресурсний центр, що знаходиться на першому поверсі приміщення і є доступним для дітей з обмеженими можливостями. Крім того:

· виконано поточний ремонт туалетів ;

· виконано поточний ремонт класних кімнат та приміщень.

Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздобленні навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі кольору натурального дерева; класні дошки темно-зеленого кольору; стеля, віконні рами, двері – білого кольору. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення регулюється за допомогою електричних ламп.

У закладі витримується повітряно – тепловий режим. Приміщення обладнані засобами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням усіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).

Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка навчально-виховного процесу. У закладі немає учнів, що навчаються за інклюзивною формою навчання, але є 7 дітей з обмеженими можливостями.

Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.

Кiлькiсть переглядiв: 162

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Липень 2019 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031