Методична комісія вчителів суспільно-гуманітарного циклу

Керівник методичної комісії: Журавель Алла Олександрівна

Науково – методична проблема:

"Комплексне впровадження інноваційних технологій розвитку творчих здібностей на уроках української мови і літератури, історії, правознавства та інших суспільних дисциплін»

/Files/images/izobrazhenie_447.jpg
Журавель Алла Олександрівна
– учитель української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, нагороджена знаком «Відмінник освіти України», керівник методичної комісії. Працює над проблемою «Креативне мислення та пізнавальнадіяльність учнів на уроках української мови і літератури».

/Files/images/102_1323.jpg
Тріленко Сергій Миколайович
– заступник директора з НВР, учитель української мови і літератури, спеціаліст вищоїкатегорії. Працює над проблемою «Впровадження інформаційних технологій навчання на уроках української мови і літератури».

/Files/images/PIC_5130.JPG

Семенюк Тетяна Степанівна – учитель української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії. Працює над проблемою «Використання різних інноваційних технологій для формування креативного учня».

/Files/images/tvorcha2.jpg

Чорна Наталія Леонідівна – учитель історії, правознавства, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, нагороджена знаком «Відмінник освіти України», почесним знаком "Василь Сухомлинський" Працює над проблемою «Розвиток критичного мислення школярів через розв’язування проблемних завдань щляхом використання проблемних методів та інтерактивних форм навчання».

Маковецька Любов Василівна – учитель історії, правознавства, вчитель 1-ї категорії. Працює над науково-методичною проблемою «Застосування методу проектів як засобу творчого навчання учнів на уроках суспільних дисциплін».

Наше кредо: Спілкування з учнями – це завжди творчість.

Мета педагогічної діяльності: удосконалювати техніки успішності навчання і виховання учнів.

Важливі моменти в підготовці до уроків: до кожного уроку української мови і літератури готуємося творчо, придумуючи щоразу щось цікаве.

Самоосвіта: вчимося у своїх колег, на семінарах і курсах, із методичних посібників і фахових журналів; відвідуємо уроки своїх колег; застосовуємо на уроках принцип: «Нехай той, хто знає,розкаже тому, хто не знає».

Успішно впроваджуємо інноваційні технології навчання: інтерактивні методики («Мозковий штурм», «Акваріум», робота в групах, «Щоденник подвійних нотаток», «Займи позицію» («Кутки»), «Діаграма Вена», «Дискусійна сітка Алверманна», «Деталізація», «Шість капелюхів мислення», «Кубування), ігрові технології, метод проектів, технологію розвивального навчання,технологію проблемного навчання тощо.

Форми звітності: план роботи над проблемою, кращі поурочні плани, матеріали, які готувалися до нарад, семінарів, засідань; методичні розробки найбільш складних тем, дидактичні матеріали; сценарії і розробки позакласних заходів, зошити учнів, матеріали, які підтверджують систему роботи вчителя, конспекти лекцій, картотеки, пам’ятки тощо.

У 2013 – 2014 н.р. члени методичної комісії вчителів української мови і літератури планують:

- вивчення нормативних документів, рекомендацій Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти і науки облдержадміністрації, Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти щодо регламентації процесу навчання на уроках української мови і літератури, історії, правознавства та інших суспільних дисциплін ;

- створювати оптимальні умови для виявлення обдарованих дітей, приділяти особливу увагу їх інтелектуальному розвитку, сприяти участі учнів у конкурсних заходах та олімпіадному русі;

- залучати усіх учнів до творчої, креативної діяльності, з цією метою формувати духовні запити учнів;

- особливу увагу при проведенні уроків приділяти розвиткові мотивації до навчання;

- застосовувати на всіх етапах навчального процесу – при вивченні теоретичного матеріалу, його закріпленні, при виконанні практичних завдань, обговоренні проблемних ситуацій та питань, спільному виконанні навчальних проектів та їх оприлюдненому захисті, контролі результатів навчальної діяльності, рефлексії та самооцінюванні навчальних досягнень - електронні програмно-педагогічні ресурси;

- урізноманітнювати навчальний матеріал за допомогою графіки та проектного навчання;

- впроваджувати технології продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів;

- з комунікативною метою розробляти різнорівневі завдання, що передбачають диференційоване навчання мови і літератури, історії, правознавства;

- проводити просвітницьку роботу щодо розвитку та функціонування державної мови;

- формувати необхідні життєві компетентностей

Кiлькiсть переглядiв: 8

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Жовтень 2017 Наступна
ПВСЧПСН
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031